dimecres, 26 de setembre del 2007

Vuelvo a las andadas


Després de passar-me 8 anys sense practicar com cal, ha arribat l'hora! Aquest cap de setmana he fet coses d'aprofit, m'he fet l'últim banyet de l'any (no vull ni saber a quina temperatura estava l'aigua!), i he trobat una escola d'hípica!! Aquesta setmana vaig a comprar-me l'equip al Decathlon, per fi!! L'any passat ja me'l anava a comprar, tenia la il.lusió de trobar algun lloc que m'agradés però res.

És una pena, just quan comencin a rodar les coses hauré de marxar però no per pitjor, tinc una possible oferta de treball a Rovaniemi!! sííííí (encara no dic res perquè tot està molt en el aire)
Tinc unes ganes... feina, Erasmus... i aquí montar a cavall a tope fins que marxi (si es que 2008 promet molt) :D ja explicaré com va el proper cap de setmana com va amb don Capitel, el que serà el meu cavall, de moment.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Tens temps per escriure coses al blog i no per estar al msn, eh! :P
Ja tindras temps d'anar a mutar a cavall? juer q be t'organitzes! aixx i jo haure de currar caps de setmana..sniff Passa-t'ho be per mi..v_v'