divendres, 21 de setembre del 2007

Papers, papers and more papers

Per fi he enviat els meus papers Erasmus a Rovaniemen Ammanttikorkeakoulu, aquest nom tan llarg i raro vol dir senzillament Universitat de ciències aplicades, ueh! xD

Ha sigut una setmana d'amunt i avall, matricular-me, perdre el temps una mica amb la punyetera secretaria que ara em diu que no tinc X assignatures convalidades aquesta em sentirà com no me les convalidi, vamos! portar papers i més papers... en fi, típica història d'estudiant.

Jo no sé si sabran de mi, els de la Ramk pero vamos, els hi enviat ja com 4 e-mails durant aquest temps, i els envío per correu urgent i certificat tota la meva documentació i fotos, pa que me vean bien la cara!! y se acuerden de mi toda su vida!! grgrgr que n'estic fins els pebrots d'haber d'anar com una baldufa!!

Doncs bé, el cas es que avui he començat el dia a tope, a tope de fer papers i d'aguantar cues interminables. El passaport el tenia caducat des de feia 4 mesos i la targeta sanitaria europea desde més d'un any així que... fer-me fotos de carnet i enviar els papers. M'he equivocat d'adreça i he hagut d'anar 2 cops a correus...

A hores d'ara estic morta i encara em toca anar a treballar!! arrgg...