divendres, 12 de febrer del 2010

Conducció sota neu

Conduïr durant aquesta època de l'any es fa especialment dur
i més aquest any que diuen, està nevant moltíssim

Estem dins el carril o al mig?


Moltes vegades els panells d'informació no es veuen perquè la neu els cobreix, saber a quin carrel s'està conduint es fa difícil i si et passes força temps sense agafar el cotxe et pots trobar amb coses d'aquest estil:

Aviam qui és el xulo que li treu el cotxe!


Vaja que, després de la feinada que vaig tenir jo ahir per treure una tercera part de lo que tenen a sobre aquests cotxes, jo els hi recomanaria als seus respectius amos que s'oblidin del cotxe i esperin a que la primavera arribi! ja posats...

12 comentaris:

Deman ha dit...

Ostres, jo estic cagada. Diumenge pujem a la Molina per estrenar la temporada de snow... que encara no hem pujat. Però les prediccions diuen que la temperatura serà de -2 a -10º...

Enkeli ha dit...

Doncs ja cal que us abrigeu força, amb tèrmics, bons guants i polars... ara estava mirant les pistes que hi ha per aquí, per planificar-nos el Dissabte ^^

Espero que pugis fotos! :P

Sergi Marzabal ha dit...

i dic jo.... a ningú se li ha acudit en aquest pais fabricar una mena de teuladetes pels cotxes? Una cosa en forma de taulada que es posa damunt del sostre quan aparques i que per la inclinació fes que s'amuntegués menys neu?
Seria el paral.lel dels para-sols que la gent es deixa al cotxe aqui a l'estiu per no trobar-se al volant fos... però a l'inrevés....
Fins i tot es podria posar publi horrorosa.. com es fa aqui ;D

Anna ha dit...

Deman vigila, ahir feien posar cadenes només sortir del Tunel del Cadí.

Enkeli la foto dels carrils inexistents fa moooooolta por!! :/

Anònim ha dit...

Això mateix dic jo. I a quí se li ocurreig deixar el cotxe al carrer!
Bona fred!
Gemma

IceXavi ha dit...

Hola! No sé com he arribat al teu blog però té molt bona pinta, m'ha agradat molt la teva "petita intro"... ;)

Xavi.

Beth ha dit...

Ostras quina por!!!!!! no es veuen els carrils!!!

Crec que alla on vius, Enkeli es millor tenir parking, no? jaja

El meu cumpleanys es avui, gracies per felicitarme!!! Al final no he fet la teva tarta pq dema treballo i vaig una mica de boli, pero la faré un altre dia segur!!!

Beth ha dit...

Deman

aquest any no et caiguis de cul :P

Jose ha dit...

Excelentes fotos! Yo creo que estabáis en medio de dos carriles y te habías pasado la salida..jaja!! Hay que ponerle calefacción en el techo de los coches.

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Quina passada!!! a mi em faria molta por conduïr amb aquest tou de neu...petonets

Gemma ha dit...

Uau, espectacular! Quina enveja tanta neu...
Amb aquestes condicions, només un consell: aneu a peu!!!! :)))

Enkeli ha dit...

Sergi, dic jo que seu ser caríssim fins ara no havia nevat tant com per deixar els cotxes d'aquesta manera... pensa que també són parquings de carrer... massa lloc per a les teulades no sé si hi hauria... però ja que són tan avantguardistes... no dic que no a que ho comencin a fer-ho en un futur... ja veurem com està el panorama l'any que ve!

Anna, menys mal que aquí gaire tràfic no hi ha... a Barcelona ja ens haguessim matat... fot respecte la veritat més que res perquè et perds amb una facilitat...

Guspires, es que molts pàrquings són a l'exterior... com en el nostre cas...

Ice, et vaig trobar fa temps xafardejant la xarxa, deu ni do el "machaque" que et dones, la veritat es que veient el teu blog, no falta motivació per practicar més esport! ;)

Beth, quin cacau mental que portava!! jejej bé, doncs el mateix dia t'hauré felicitat dos cops, còm va anar?

Jose, calefacción en los techos de los coches?? ah vale! ahora lo pillo, para que se derrita la parte de arriba, no?? jejeje

MJose menysmal del escas tràfic!! em penso que tots anàvem una mica igual... a poc a poc i amb quatre ulls pendents... :)

Gemma, o amb la taula ja només sortir de casa, no?? jejeje