dijous, 8 d’octubre del 2009

Enganxada

Des que dono classes tinc l'avantatge de poder-me apuntar a qualsevol curs de manera totalment gratuïta dels que imparteixen a l'escola. Em va faltar temps. Em volia apuntar a classes d'artesania, de pintura, de tèxtil, fins i tot ja em començaven a enredar per aprendre suec! Però, tenint les tardes ocupades, i no gaire ganes d'estar per a més idiomes... vaig decidir només apuntar-me a les classes de teixir, ben bé no sé com dir-ho. Ens ensenyen a fer cosetes amb punt de mitja, ganxet, a fer ninots amb trossos de tela... Ademés, per a més facilitat el curs és en anglès, i la professora és alemanya... tot lligat, toooot lligat! el que són les coses, pensava trobar a gent més gran i m'he trobat a gent de la meva edat!

No sé, però ja començo a tenir la convicció de que amb tota la feinada que tindré entre pitos i flautes, Helsinki durant l'hivern m'agradarà.

No estic segura de que acabi aprenent a fer un gorro però el que si que sé es que en el curs hi ha una colla de gent molt maca, amb moltes coses i pensaments en comú.
La qüestió en si es divertir-se i fer coses diferents, no?


PS. Marxo pitant a fer l'examen de finès!! Doneu-me sort!!
Actualitzat: He tret un 10-! jajajaja què deu ser un 10 -?? un 9'75??

Hei hei!!

6 comentaris:

Yolandera ha dit...

ganas de helsinki tengo yo tb!!!

oish si, la colada de las narices chica, que pesadillaaaaaaaaaaaaa

Emma ha dit...

Té molt bona pinta aquest gorro. Ja ens explicaràs com vas avançant.
Jo volia fer un club de punt però no tinc gaire temps

nerona ha dit...

eis, fa molt de temps que et llegeixo, tot i que mai no he comentat!! Jo també visc a l'estranger, a Àustria, i casualment, ara també he après a fer mitja, tot i que per compte meu... i ara mateix també estic fent un gorro!!!

Té molt bona pinta!!!
M'agrada molt com escrius i tot el que expliques!!!

Unknown ha dit...

Hola guapa,

Hoy si que no puedo evitar comentar. ¿Un curso en inglés en Helsinki? Milagro, milagro.

¿Dónde das clases? POrque no sabes el tiempo que llevo buscando un curso como ese y no hay manera (mi finés no da más que para el Hey Hey)

Conchi

Enkeli ha dit...

Zamorana, es en la escuela de adultos para sueco-parlantes, en ARBIS. Creo que aún hay plazas, si quieres venirte, pásate. Si no recuerdo mal son 36€ y como el curso empezó en Septiembre quizás te hacen una rebajilla... si te decides, avísame!

Saludos!

Ruth ha dit...

FElicitats per l'examen!

continua aixi!