diumenge, 30 d’agost del 2009

Sugar never ever was so sweet

Amb ella vaig passar l'adolescència.



Això sí, reconec que últimament les cançons que fa són una mica cagarrufes on és més present la poca varietat i la mala qualitat de les seves cançons. Ja no dona ganes ni de ballar-les ni de cantar-les.

Als 14 anys la meva preferida era aquesta:




Aquesta era la de la shower time, ràdio del lavabo a tota píndola i servidora com una boja cantant:
- ara que ho penso, ja no canto a la dutxa... m'hauré de posar la Mariah i recordar vells temps?! espero que als finesets no els hi molesti jur jur -



Si no m'havia quedat a gust, llavors en sortir de la dutxa posava la ràdio de l'habitació al màxim volumen amb aquesta, aquesta i el clàssic a crit pelat mentres la veïna del costat intentava escoltar sense èxit Camela jiji. Quins temps!!

Puff i aquesta!!
Sí, avui estic un pèl cansina... però es que aquesta posa els pèls de punta...