diumenge, 22 de febrer del 2009

I adore U

He de dir que des fa un any més o menys i donades les circumstàncies d'aquest, tinc una altra manera de pensar sobre els francesos.

Sempre els hi havia tingut una mica de mania (i pensar que tinc família llunyana a Touluse...), sobre tot a l'estiu, quan anava a la Costa Brava amb mons pares, i les platges estaven plagades de gabaxus. Veníen, embrutaven les platges i a sobre no admetíen altre idioma que no fos el seu, i estaven a ca nostra!!

Quan vaig estar visquent a Escòcia, vaig conéixer a un parell de franceses, però aquestes eren unes estirades i mai vaig tenir la ocasió de conéixer-les millor. L'any passat vaig conéixer a la Coralie i em va desmontar tots els esquemes. Està com una cabra, això tots els que la hem conegut ho sabem, és com una nena petita, innocent i somniadora però es la canya de França i és molt bona tia. Aquest any, no us puc dir més, visc amb una francesa, i treballo guiant a francesos i són tot el que volgueu menys uns estirats.

El meu francès no és pas ni molt menys acurat, més aviat és de fa quatre díes però jo m'hi esforço i no callo. Els hi explico tot el que la curiositat els hi piqui sobre el país, els assisteixo, ajudo i acompanyo en tots els safaris i aprenc. Aprenc i aprofito l'avinentesa.

Recent arribada de treballar... Conversació freeky amb una amiga:

Moi: tia tia tiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
R: què?
Moi: adoro els francesooooooooooooooooooooooos!!!!
R: que paxa?
Moi: els adoro!! les hago un monumentoooooooo!!!!
R: ah...si? ¬¬
Moi: m'han caigut propines jiji
R: aaaahh ja deia jo... jajajajajaj

1 comentari:

La llúdriga ha dit...

Mirava blocs a l'atzar per la xarxa i el teu sembla un bloc interessant, hi barreges viatges, cuina, i més coses, contiuaré passant a mirar-lo :)