diumenge, 22 de febrer del 2009

Festa Africana



Si hi ha una cosa en el món que més m'agradi són les festes culturals. M'ho passo pipa!
El jalar és ben important, sempre descobreixes nous gustos, nous ingredients i noves maneres de cuinar. Coneixes a nova gent, i el que és més important, et culturitzes. Ahir, després de l'ensurt, el meu company camerunès ens va convidar a ca seva per la nit. Hi havia un munt de gent, parelles fino-africanes, mooolt de jalar, beure i un ambient excel·lent. Tot cristo xerrant d'això i d'allò i passant una bona estona. Per un moment em vaig sentir com a casa, tothom de gresca i pas de silenci.






Però tothom ho tenia clar, la reina de la festa va ser ella, la petita Cecile,
fruit d'una finesa i d'un camerunès

1 comentari:

Unknown ha dit...

Jo ja anava a dir que és una unio força rara, i que el fruit hauria de ser la canya!