dilluns, 30 de juny del 2008

Aromes d'Haití

Ahir a la nit tenia 2 plans.
  • Sopar haití a ca l'Evans
  • Final de l'Eurocopa a l'Sports Academy
Em passa, molts cops, que no sé dir que no, dic que sí a tot i després no em puc partir.
Com que l'Evans s'havia esmerat tan en la preparació del sopar i li havia dit que sí... vaig decidir de passar de partits.

De bones a primeres em sorprén amb aquest vinet.
Un Torres, tempranillo, denominació d'origent: Catalunya, de l'any 2005 (molt bon any, per cert) de nom San Valentín i amb una etiqueta en estonià (from Tallin) on es veu la Sagrada Família vora el mar! Vamos, allò prometia!



També vem probar l'Enate, un somontano, ni idea. Em va fer més el pes, el torres.
Quan li digui a mon pare que m'estic aficionant als vinets... es caurà de cul!
Tota una vida intentant que m'agradin... i amb lo car que està aquí l'acohol!

El sopar constava de:

Tostones (Plàtan mascle fregit i salat)



Pollastre amb anacards



Amanida haitiana, porc amb cebetes i festucs

2 comentaris:

Unknown ha dit...

I tot va començar, una nit de maig a una petita tasca italiana al cor de Tallinn...

Mira que perdre't el partit!!!!

Enkeli ha dit...

ais... Tallin... tornaré per celebrar el meu quart de segle! ^^ havia de tornar en una data especial, i que menys que auto regalar-me un viatget com aquest!

Potser torno a la tasca italiana... però tot dependrà del money que tingui... ais...