dilluns, 30 de juny del 2008

Dot.Homme

Per fi he acabat de llegir-me el punyeter Sushi para Principiantes. Està bé, però reconec que no m'ha enganxat gaire.
Aquesta setmana el menda va venir amb un llibre sota el braç, i avui el vaig a començar a llegir (tinc el dia gos). Em pregunto si s'haurà llegit l'argument abans de comprar-lo. Altre cop una trentanyera soltera... tema sobadet avui en dia, no creieu?

Passant per la Akateeminen Kirjakauppa (la llibreria més gran dels paísos nòrdics) vaig veure un munt de llibres interessants a la secció de viatges (morriña de l'Altaïr) i em va sorprendre la de llibres que tenen en castellà.

2 comentaris:

... ha dit...

Ais aquestes fotos... comences a mimetitzar personalitats... ;)
I en la freqüència de postejar també jejejejejeje.
Salut

Enkeli ha dit...

La falta de feina em consumeix, Albert!