Llegint encara em faig creus que això estigui passant:
- Llits i servei extra per 10 €/vol
- Billets gratuits a canvi d'acudits
- A Girona s'ho prenen bé (masses interessos pel mig diria jo)
Ho sé, no és la primera vegada que passa, utilitzen qualsevol tipus d'escàndol per atraure a la gent, calendaris d'hostesses lleugeres de roba, publicitat enganyosa amb cares de polítics, famosos, etc. però no ho entenc!! la gent pica!!!?? estic indignada!
Què venen?
Què venen?
- Publicitat enganyosa
- Atenció al client, péssima
- Aconsegueixen treure't més pasta de: l'extra d'equipatge, transport de l'aeroport a la ciutat (15 € mínim/tragecte), impressió de billets de vol i d'embarcament per compte propi.
- Viatjant ensardinat, com animals i suportant la olor a tancat i a humanitat
- Suportar i burxat constantment per: publicitat del duty free, concurs de loteria, etc. dins l'avió
- Número 1 en puntualitat gràcies a que acorteixen el temps en: neteja de l'avió, revisions tècniques i mecàniques i saltant-se la llei que diu que està prohibit enlairar-se quan falten més de 10 min del l'hora prevista de vol.
- Plantilla poc professional amb actitut apàtica i denigrant
Tenen molt a guanyar
- Reducció de costos per slot. Els aeroports estableixen un preu especial amb aquest tipus de companyies per slot (preu que la companyia aéria paga per cada enlairament i aterratge que fa en un aeroport) ja que creuen que afavoreixent notablement el turisme de la zona.
- Rep subvencions dels governs, diputacions, cambres de comerç, etc.
- Reducció en costos de catering
- Inexistència de classe business. Reducció al màxim d'espai entre seients.
- Reducció en costos laborals. Menys hostesses per vol, sou mínim, més hores volant tant pilots com hostesses.
- Cobren per facturació
- Si un client vol fer una reclamació ha de fer-ho a Dublin. Costos a càrrec del client.
Com que sempre treballen en aeroports de les afores dels núclis urbans, si per qualsevol cosa un client perd un vol, o aquest és cancel·lat el client està obligat a comprar-ne un altre, clar està, de la mateixa companyia, ja que normalment tenen el monopoli d'aquell aeroport.
- El client no és escoltat com a usuari amb drets i no és tractat com cal.
I segurament podria seguir amb el llistat... però el que vinc a dir-vos és, val realment la pena? Jo era una usuaria més atreta pels preus tan descomunalment reduïts però, pel que a mi respecte, se'ls hi ha vist el lleutó i s'ha acabat el bròquil!
Articles d'interès: Hosteltur, Noticiasdot/viajar, Avui, Nexotur, El País
Articles d'interès: Hosteltur, Noticiasdot/viajar, Avui, Nexotur, El País
5 comentaris:
Ais, que m'he deixat portar pel títol de la entrada (van a ser las hormonas...)
Qué fort i denigrant em sembla lo de les felacions, tant pel passatge com per a la tripulació!
També es salten la norma de seguretat de no carregar combustible amb l'avio ple de passatger (en cas de fer-ho, s'ha d'avisar els bombers pel que pugui passar).
I respecte a lo de llaunes de sardines, tampoc es que hi hagi gaire diferencia amb vols de Clickair, Vueling o inclós Iberia i Spanair
Nosaltres només hem volat amb Ryaniar per viatges curts amb equipatge de ma i fent el check-in on-line, lo qual ens suposa un encariment de 0 euros i prioritat d'embarcament gratuïta.
Si hem de facturar preferim companyies series com KLM, Air France o Continental. Ni Spanair, ni Iberia ni la resta de low-cost ens fan el pes. Som massa pijos jajajaja :P
Salut
Qüestió de sort, Albert! Que no us passi res!
Jo he volat dos cops amb Ryanair, per anar a Liverpool, i la veritat és que bé. Una mica ensardinats però com que soc alta ja sol passar ja..;) De totes maneres em cauen una mica grossos amb aquest tipus de marketing.
Jo he volat varies vegades. Fent el recompte l'he agafat per anar a: Paris, Milano, Berlin, Brusseles, Estocolm, Tampere, Girona i mentres no tinguis cap problema bé.
També és cert que mai he volat als preus que surten a la web de primeres, diria que el mínim han sigut 50€ però no recordo gaire.
El que tinc molt clar és que no penso volar mai més amb aquesta colla d'estafadors.
Publica un comentari a l'entrada