dimecres, 6 de febrer del 2008

A Rovaniemi, molta festa

Rovaniemi és una ciutat un tant lletja, un tant prefabricada i feta depresa i corrents. Però de festa n'hi ha per un tubu!! És un no parar i estar d'Erasmus o Leonardo és un caxondeo!

Ahir va ser la festa del Laskiaistiistai. És el dia de tirar-se en trineu, menjar sopa de pèsols (ecss!), i Laskiaiskakku.

Jo vaig anar amb la gent de la resi a l'altre banda del riu a veure com la gent es posava a jugar futbol a la neu, tirant-se en trineus i després vem acabar cantant al karaoke del Valdemari Ravintola (restaurant)

Cantant la de It's my life de John BonJovi a grito pelao (que no se'ns sentia leches!!) Grup format per Sara (Espanya), Petra (Rep. Txeca), Nina (Austria), Diana i Timea (Hungria) i jo.

Acabant per la nit d'aquesta manera...


Eh! que consti que no anava tajada! Un lonkerito i més d'un parell de bailoteos... i aquest matí com una noia responsable a les 8.15h a classe!

Pss! Quines pintes el paio de darrera! Mama por!!
I aquest Divendres... la meva primera BEACH PARTY!!!
(Video que ha pujat per internet un paio, del que va ser la BP del 2005)
Cuanto cuerpo serrano! jo jo jo!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Sisi, com una noia responsable...que després acaba venint a casa meva a dormir perquè esta destroçada (pitjor jo, ja ho sé, que vaig fer campana...)
Si es que la festa la posem les espanyoles!!