dissabte, 5 de gener del 2008

Cap d'any currant sense que ho sembli



Doncs sí, vaig celebrar els meus últims moments de l'any currant, rodejada de companys de feina i de turístes de 8 nacionalitats diferents. Fins i tot vaig poder infiltrar al menda amb els turístes del meu bus!! Va estar bé, però... a mi que m'expliquin bé lo del compte enrera dels collonets!! Però aviam, a qui se li acut contar de 10 cap enrera si jo i els demés espanyolets ens hem de jalar 12 grans de raïm!!! Al arribar al cinquè jo ja no sabia com fotrem els grans de raïm per la boca ràpidament, a una clienta se li va caure un grà i la veterana del grup, la més llesta de tots, se´ls va fotre de 2 en 2! Era per pixar-se de riure! Va ser una mica desastre... sobre tot perquè la gent de seguida van començar com a bojos a celebrar-ho quan jo em trobava confusa sense saber que fer, si acabar-me de jalar allò o esperar-me a que fossin la 1 per celebrar-ho a la española.



Al final ho vaig celebrar com si visqués a les canàries a casa la Pris i ho vem celbrar com cal: amb cava Freixenet Carta Nevada, sí senyors!