dissabte, 1 de desembre del 2012

Ho sé

Em repeteixo más que el ajo però osti, no sé còm m'ho estic montant que aquest 2012 no he escrit gens, per no dir res! 

Tu quin acabaries o llegiries primer?
No es que no tingués coses a dir o a escriure, de fet tinc com 25 esborranys de suposades entrades que havia de publicar i que per una raó o altre s'han quedat en un limbo etern. Passa't cert temps ja no té cabuda explicar segons que perquè o bé ja ha passat o ja no té sentit :(
Ara per ara no només tinc posts endarrerits sinó que a més tinc 3 llibres per acabar de llegir i un 4t que tinc en ment comprar. 
Això de llegir em va per èpoques, no us passa a vosaltres? El que a mi m'ha passat és un cúmul de circumstàncies. Normalment si començo un llibre l'acabo, em fa molta ràbia deixar-lo a mitges i si m'és impossible el guardo a l'estanteria i començo un altre que m'enganxi més. Si es que n'hi ha.  

El que m'ha passat aquesta vegada és extraordinari i veureu per què. Que tiene pilindrongues la cosa...
Aquest estiu em va donar per llegir en francès. Fa gairebé 3 anys que no tinc ocasió de parlar-lo i em fa pena perdre'l amb la qual cosa vaig decidir que tenia que comprar-me algun llibre que fos interessant i de lectura fàcil. Total que vaig enterar de l'enorme èxit de la saga d'una tal Kathrine Pancol. Es va posar tan de moda, que de fet, quan vaig voler comprar el llibre s'havíen exhaurit! -collons amb els finlandesos, si que deuen llegir en francès! Recordo que vaig haver d'esperar un parell de setmanes i quan el tornaven a tenir em vaig tirar en planxa a comprar el primer, el dels "Ulls grocs dels cocodrils" no sé pas si l'han tret en català i amb aquest titolet (que a tot li canvíen el nom).
Un cop ja enfrescada llegint, arriba el meu aniversari i em regalen, per sorpresa, un llibre que tenia en ment comprar de la mateixa autora de la trilo de NZ, Sarah Lark, "La Doctora de Maguncia". No sé si coneixeu a l'autora, però jo ja en porto 4 llibres d'ella llegits i segueix en la lleva línea de "molt recomenable". A més, al no ser gaire totxo i en castellà i amb les ànsies que tenia de llegir-lo vaig deixar penjat el llibre en francès i quan ja em quedaven tan sols un parell de capítols em diuen no sé què de fifty shades, que és la bomba, que enganxa moltíssim... i jo ni flowers. Varies amigues em posen la trilo tant pels núvols que, amb una curiositat absoluta, decideixo comprar els tres de cop, en edició de butxaca i en v.o, i deixo penjat un segon llibre. Que dius, per donar-te ràbia, la que estàs liant, bonica!

Personalment he de dir que el primer de shades em va encantar, tirada com estava a l'aeroport de CPH durant 6 hores i 2 avions que vaig agafar, amb l'ajuda del Sr. Grey una servidora va passar el dia ben contenta, pa qué engañarnos! El primer per a mi va ser la bomba, el segon un pèl menys i el tercer ja no sé per on agafar-lo, no m'enganxa ni llegint-lo borratxa! Si es que borratxa es poden llegir les línies bé. No sé. El tercer es que ja està tot vist! 
En fi, ara el cas es que tinc 3 llibres en cua, 1 per començar i 1 per comprar i em fot tant de pal tenir tanta cosa acumulada que no sé ni per on començar!

Què faig? acabo primer el 3r de fifty? Us l'heu llegit? Us ha agradat?
El de la doctora? ara em passa que tinc lapsus sobre de per on anava la història hehe manda huevs!
El dels cocodrils l'hauré de tornar a començar... algú se l'ha llegit?? 
I el de horse whisperer és un antull que portava anys volent llegir, em van dir que la peli (que a mi em va agradar) era res, comparat amb el llibre, que ja sol passar... 
I res, que aquí estem, escrivint en comptes de llegir :)

9 comentaris:

Anna ha dit...

Jajaja jo també vaig afagar el sr. Grey per curiositat i vaig ben picar! Ara vaig pel segon i pse, no està del tot malament tampoc ... a veure què em trobo amb el 3er!

Enkeli ha dit...

Per a mi com el primer cap... jo crec que en realitat no és una trilo, és un totxàs de llibre dividit en 3 parts, i la darrera és senzillament allarga insofriblement la història... encara no l'he acabat per això... potser després em sorpren i em torna a enganxar! mai se sap, oi?

Inés ha dit...

De Pancol he llegit els tres i m'han encantat!!! Acaba'l!!

De Grey em passà com a tú, però en castellà estàn molt mal traduits i es gauideixen menys. El tercer el vaig odiar perquè és tot tan perfecte que... arggggg.

De l'altra autora no he llegit res però parlen genial.

Per cert, m'encanta q hagis tornat!! Jo seguia ací esperant!!

Una abraçada

Enkeli ha dit...

Inés!! Quina alegria saber que antigues bloggers encara em segueixen! :D

D'acord! Pancol a tope :)

El de Grey es que m'ha decepcionat una mica... és tal i com tu ho dius, tan perfecte tot que cansa fins a l'avorriment... em va passar el mateix amb el Federico Moccia, la segona part del Perdona si te llamo amor, el de Perdona pero quiero casarme contigo, es de "apaga y vámonos" quina cosa més fifi, més trolera i més avorrida, per Dèu!
Em va donar tanta ràbia que el vaig deixar a mitges, mort de riure a l'estanteria i ni he volgut veure la peli. Em vaig cabrejar tant que ja no compro ni un sol llibre d'aquest autor xD

De la Sarah Lark només puc dir-te elogis, la trilo de NZ totalment recomenable, el 21 va sortir la darrera entrega i la novela història que m'estic llegint també, molt bona i entretinguda. I t'ho diu algú que llegeix mooolt de quan en quan! :)

Una abraçada!

Steve Carrison: ha dit...

"Amazing masterpiece, do not miss it!"
John Miles, New York Times

"Incroyable, inoubliable"
Jean Dupond, Le Parisien

"No m'enganxa ni llegint-lo borratxa."
Enkeli, Finland News.

:P

Enkeli ha dit...

hehe Steve Wonder! no tengo ni de lejos la gracia, el salero y el desparpajo que tiene usté :P

Steve Carrison ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Steve Carrison: ha dit...

Cómo que no!? Y por qué crees que cada vez que te veo o que hablamos te recordaba eso de "a ver si puedes retomar el blog...". Un placer leerte!

Enkeli ha dit...

Pues mira, supongo que misterios de la vida! Jiji me alegra que me leas! el día que me hagas caso, escribas una novela y te hagas muy grande porque muchos como yo querrán tu libro entonces será la bomba saber que tu me leías! x