dimecres, 2 de març del 2011

Cafè Succès


Comparat amb Barcelona, Hèlsinki és un poblet però per circumstàncies de la rutina de la vida, poden passar anys i realment conéixer només una petita part. Trist però cert. Una de les coses que ens hem proposat la meva amiga Ruth i jo és de provar el major nombre possible de cafeteríes i bars de la ciutat. Estem cansades d'acabar sempre al mateix lloc per proximitat a la feina o al centre, haver de pagar preus abussius i potser ni trobar lloc per seure.
Aquesta vegada vem provat, en plena zona pija, la cafeteria Café Succès a Korkeavuorenkatu, 2.


El rollo ens va agradar força, em recorda a algunes cafeteríes del Barri Gòtic, estil clàssic i mobiliari antic. El millor? pastes enormes i moltíssima varietat. El cafè però, res de l'altre món.

2 comentaris:

La llúdriga ha dit...

Aquests dies jo em dedico a mirar petits cafès de Nova York amb encant, perquè les cafeteries són una cosa que m'agraden força, i no vull acabar a un Starbucks.

Per cert, proba a fer a casa cafè turc, és boníssim!

Enkeli ha dit...

Segur que d'haver-ne hi han la tira a Nova York! Puf amb la pil.la de carrers i avingudes, necessitaràs tota una vida, Lutra!! jaja
cafè turc? com és fa?