divendres, 4 de febrer del 2011

Dona girafa

Feia setmanes que no treia la poteta i es que el panorama fins fa dos díes estava així:

Com passar de la nit al dia
sentint-se una més de la tribu Padaung

Ni jo sé com vaig acabar així, només us diré que ja no recordava el que era la torticulis i com aquesta de forta no n'havia tingut mai. Tinc una mania inconscient i es que mentres dormo em moc molt i moltes vegades acabo dormint sense coixí. Si estàs de cap per amunt cap problema però dormint de costat...
Heu tingut mai torticulis? Com dormiu vosaltres?

Per la meva part només us diré que: Visca Sant Voltaren i els massatges del menda! :o)

Bon cap de setmana!

3 comentaris:

Anna ha dit...

Ostres!! Per sort no n'he hagut de portar mai cap però em puc fer una idea del mal que deus tenir ...
Ara a cuidar-se i millorar!

Muaks!!

Enkeli ha dit...

Gràcies bonica! per sort, ja fa dos díes que no porto collarín... intentar aixecar-se com cada dia i no poder-ho fer si que va ser fort... >.<

Jose Manuel ha dit...

Sobretot els massatges del menda..ehh??? Millor que el Sant Voltaren i aquestes coses..jeje..Dormir sense coixí per a mí es com no menjar, no puc! Aixxx aquesta dona!!! Com vas?? A dia d'avui ja perfecta suposo!