dilluns, 2 de novembre del 2009

Oh darkness here you come...

Des que la setmana passada (o ja en fa dues??) vem canviar l'horari ens estem quedant sense llum... i no és precisament l'eléctrica (menys mal) sinó la solar. Sí, sí, això cada vegada va a menys.
Per les tardes quan anava a classe el sol encara em donava a la cara, ara quan arribo ja és fosc. És ara més que mai quan, sense que ho puguis evitar, tot i tenir la ment a fora i planificar el temps lliure, rutes, excursions, el cos et demana quedar-se a casa. I jo, que em resisteixo, estic lluitant. És ara més que mai quan, possiblement, el fet de tenir sauna mermaria la meva lluita i només així el fet de quedar-me a casa no seria tan dolent. Sobre les saunes en parlo extensament en la vuitena entrada de Catalans pel món.

1 comentari:

Emma ha dit...

Per aquí també donen ganes de estar a casa quan es fa fosc. I si a sobre t' espera una coca de xocolata com la de l'anterior entrada, definitivament em quedo a casa