dissabte, 1 d’agost del 2009

All night long

Entre pitos i flautes, esperant a la reialesa que arribava a les 4.40h no he dormit gens. Bé, no exagerem, després de veure que el vol es retrassava fins les 5.40h m'he posat a dormir un total de 3 horetes. Tenia la idea pensada d'empalmar, ja m'havia vist una peli i nombrossos capítols d'una sèrie, què podia fer?? Doncs a les rigoroses 23.30h de la nit em vaig posar a fer aquesta tarta per quan arribessin tenir un esmorzaret com cal.



És una típica tarta de nabius, una mustikkarahkapiirakka

Cap a les 2.30h els meus ulls ja no ho van resistir i vaig caure morta de son per acabar aixecant-me a les 5h. 9ºC de temperatura, i algo de solet. L'anada en troncomobil de conya, la tornada... per variar, em vaig perdre i vaig acabar fent-els-hi una tournée per la perla del bàltic. Un viatge de 15 min es va convertir en 1h jajaja! Ja, ja ho sé... orientació al cul! Amb la tonteria ja han vist bona part del edificis més emblemàtics de la ciutat.

En fins, tinc un mal de cap que no us podeu ni imaginar i el pis com una leonera. Ja han arribat. Benvinguts!! : ))

Per cert, ja m'han publicat el quart post!! (res de nou)