dimecres, 11 de febrer del 2009

Education issue

Ja fa anys que Finlàndia és capdevantera en el tema educació però algú sap dir-me com han arribat fins aquí?

Aquest matí, i no és la primera vegada que m'he quedat atònita veient el panorama, li ha sonat al mòbil al nostre benvolgut professor, TOMA CASTANYA PILONGA! en plena classe de matemàtiques financeres, sí, no sabeu la satisfacció que em fa passar-me el meu únic dia de festa fent aquesta assignatura taaaaant interessant. I us penseu que el paio ha penjat?? No, no, l'ha agafat i como Pedro por su casa xerrant en el seu finès natal, tirat a la cadira. No m'extranya que després vegi coses de l'estil: una noia pintant-se les ungles?¿?¿ un altre jugant a un joc del facebook?¿?¿

Però es que això no és tot, l'any passat una altra professora es va oblidar de que el meu grup i jo tenim una presentació i la vem haver de trucar al mòbil i tot per a que vingués perquè aquella nota era part de la nota final i gairebé havíem acabat totes les classes de l'any. Quins pebrots!

A on anem a parar??

2 comentaris:

... ha dit...

molta fama, molta chapa de líders mundials però són igual de rastreros... quina decepció Enki... quina decepció.... me'n vaig a plorar....

Anònim ha dit...

Sóc la Montse! I tant que et llegeixo! I m´encanta quan escrius un post ben llarg! Em "culturitzes" (quan parles de costums d´aquest país, com el "bodorrio") i a la vegada em diverteix. Rodó, no?