dijous, 29 de gener del 2009

In need of sugar

Ostres tu, quin antull de melindrós veient això! Semblen fàcils de fer, oi? Provarem, provarem...

El passat Dimarts per la tarda em va donar per provar això de fer scones. Recordo que treballant en una cafeteria a Escòcia, es veníen com xurros i cada setmana veníem a part dels de sempre, un en especial, el scone de la setmana. Els vaig provar tots però hi havia un que em tenia boja, el de poma amb canyella i així vaig acabar (posant 5 kg a banda i banda a la meva cintureta).
Així que m'hi vaig posar... però no em van quedar iguals... i ni rastre del gust de poma... snif!

M'hauré equivocat en:
  • temperatura del forn?
  • tipus de llevat?
  • quantitat de farina?
Tot i així, he de dir que l'estrella i la que va salvar les postres va ser la melmelada que vaig comprar. A l'etiqueta s'hi llegia "vanhan ajan" (feta com abans) i entre això i que la fan amb gerds i navius (em pirren una barbaritat) tenia l'èxit assegurat!

I es que és curiosa aquesta melmelada és força líquida i no porta gaire sucre : )