divendres, 5 de desembre del 2008

Kapput

Ja no confíem en la rentadora, visto lo visto, així que la próxima vegada, anirem a les tenebres de l'edifici on es veu que hi ha una, comunitaria. Espero i desitjo que no tingui el mateix invent que a Helsinki (creuant ditets fins i tot els dels peuets).
A banda d'això, ja és la segona vegada que en mig del meu sopar, arriba algú de part del llogueter a mirar-se el que fa falta y nadaaaaa como Pedro por su casa tu! (unes galetetes?).
Des que vaig arribar, que li hem dit de totes les maneres possibles al llogueter, que si us plau ens portin un mirall com deu mana, que és un pis de fèmines i per tant, un mirallet és molt important. Després es queixen del típic "mañana, mañana" tan nostre. Aquest és dels de " yes, of course, next week". I Rien de rien, golejadeta. El cas es que ahir va venir un home molt amable a posar-nos... no, un punyeter mirallet no podia ser, NO! una lampara a la cuina?¿?¿ que ja en tenim 4!!! el cas es que vaig aprofitar... i el vaig pillar per banda.

Desperate Àngels: La rentadora, majete, kapput. La nevera ahir ens congelava i avui ni refreda, kapput my dear. El mirallet que TANT necessitem, eh, (que menys mal que vaig de safari i la gent ni s'extranya de les meves pintes!!) es nicht weg (no hi és!!),i ara em vens amb un coi de lamparaaaaaaaaaaaa???? Foti-se-la peeeeeeeeeeeeeeel c...!!! D'acord, home, posi-la si li fa il.lusió a casa no la utilitzarem igualment...
Pringat de torn a punt de jubilar-se:: ) Ui! aquesta bombeta no li va bé a la lampara, humm, vaig a mirar de trobar-vos una altra i ara torno...
Desperate Àngels and yet a bit furious: La marequelvapaaaaaaarir! Faci home, faci!Avui no soparé per culpa sevaaaaaaa!! prenguis el temps que li calgui!

Ara tenim una nova nevera... com explicar-ho... només la part de d'alt i l'agafador ens queda a ran de terra...

Kiitoksia paljon!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Això del agarrador és disseny, nena, és disseny!
I jo que en veure el títol de l'entrada pensava que ja havies estrenat el cotxe, me n'alegro que no hagi estat així! :P

Anònim ha dit...

Joder, cada finlandes que os toca es un imbecil o que? No sera el primo del vecino de calzoncillos?