dimarts, 8 de juliol del 2008

Cuisine

Últimament m'he posat a cuinar rollo gourmet i estic encantada.
Ahir vaig fer una espècie de quiche d'espinacs, mozzarela, ous, tomàquets i pollastre. També em va donar per fer Korvapusti (pastes de canyella molt típiques a Finlàndia) ja era hora de que em sortíssin bé (la última vegada que ho vaig intentar després de treure-les del forn es van transformar en perilloses roques, un trauma).



I per la tarda vaig ajudar a la meva compi de pis, Polina, a fer un deliciós pastís de formatge amb maduixes i taronja amb virutes de xocolata per sobre i galeta de base.



Xafardejant per la xarxa he trobat a aquest simpàtic mileurista, penja receptes tradicionals a baix cost, llàstima que aquí els preus siguin una miqueta més elevats.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Quina pinta té el pastís de formatge, amb lo que m'agrada a mi, jurjur!

Anna ha dit...

Per favor però quina bona pinta!!!!

Anna ha dit...

(Soc l'Anna de "sempre" ... només que m'heu fet entrar el cuquet del tema blogs xDD)