dilluns, 9 de juny del 2008

Cosetes varies



L'altre dia em vaig oblidar de pujar-vos la foto per a que veiessiu com em va quedar la truita espanyola que vaig fer per la Suvi (FI) i la Sara (IT).



Ahir la Sara i jo vem empendre per 2a vegada la seva ruta Kontula-Rautatientori (Centre de la ciutat on està l'estació de tren i deixem les bicis). Pel camí vem passar per boscos plens de flors, és una passada! La Sara ja va fer de les seves, per no perdre'ns mai més, va agafar la tia, i es va posar a marcar el terra amb una fletxa "poc vistosa" per tot arreu. Pa verla!





Després, sobre les 19h vem quedar amb la Suvi per anar al port, a veure el vaixell "Göteborg" amb el princep suec dins jejeje no-veas-con-el-sueco, la veritat es que gaire pinta de suec no té però lleig no és!

Solterito i amb aquestes pintes de madrile-chulo-pijolandia més d'una se li hagués tirat al coll!

5 comentaris:

Nacho ha dit...

Qué poco valoras al sexo maculino ¿eh?

Cada día me sorprendo más de ver lo lejos que vive la gente. Porque mira que estás lejos.

Que tengas un buen día y más días de campos en flor.

Enkeli ha dit...

jeje por regla general sois unos despistados y hay ciertas cosas que parecen no interesaros, pero como dije, me alegro que haya excepciones, además es precioso de recordar para uno, y de leer para otros.

Actualmente vivo en Helsinki, pero hasta hace poco vivía en Rovaniemi, eso es lo más lejos que he llegado (que no es poco), todo por amor :P

Feliz Lunes para ti también Nacho!

Anònim ha dit...

Hola!!
la truita, amb ceba o sense???

Enkeli ha dit...

Montse, la truita sense ceba, i mira que en tenia, però me'n vaig oblidar completament.

M'estan dient de tornar-ne a fer, així que diria que els hi va agradar ; ) aquesta vegada però, la faré amb ceba :P

Anònim ha dit...

La veritat és més bona amb ceba, no? Ah, i deixa el pavelló ben alt!!