dissabte, 12 d’abril del 2008

Sport fever


Mai hagués pensat que a Rovaniemi acabés fent tant d'esport i que fos tan variat!

  • Ciclisme
Sí, i no anar amb bicicleta, que és diferent. Sortir de festa amb la Sara i el Jesús és anar a fer una carrera de ciclisme. Jo no sé que collons ens passa que és sortir per la porta i anar picats fins arribar a la discoteca, no es pot anar tranquil·lament passejant pel camí especial de cicles, no, per la carretera i a tota llet, hi hagi gel, neu o aigua. Toca't els pebrots! Després passa el que passa (veáse, veure a la Sara fent malabarismes per no perdre l'equilibri anant en botes de vaquera i tot sexi en la seva nova mountain bike)
  • Yogging
La culpa la te el Jesús que ens ha sortit molt esportista i després se'l veu tot fibrat a la piscina i no pot ser i ens pica. De tota manera me'n alegro, així moc una mica el cul, que des que estic aquí diria que m'he posat fofilla...
  • Natació
A Barcelona solia anar-hi bastant, va de conya per l'esquena i es fa molt d'exercici sense enterar-se. Clar, que no si val passar-se tota l'estona al jacuzzi ejeeemmm, eh...
  • Dança del ventre
Després de perdre'm 2 classes de Bellydance i de sentir-ne a parlar sobre les classes gratuïtes que es feien a la ciutat m'hi vaig decidir. Hi vaig 2 cops per setmana, i fins i tot les professores han penjat el video (mig acabat) a internet
El més graciós de tot es que la Sara i jo acabarem sent professionals i tot, ens hem comprat uns cinturons i (d'això no estic tan segura) ballant a la Universitat.
  • Escalada
Aquesta si que no me l'esperava, hi ha una assignatura a la universitat sobre turismes alternatius i es veu que aprendrem a fer diversos esports d'aventura. Aquesta setmana tocava escalada, anar al Rocodrom de Santa Sport i la veritat és que ha sigut exitant (tot i que no em vaig atrevir a acabar de fer el cim de la part més difícil).

Malhauradament no tinc fotos ni videos d'aquell moment. Al igual que fent escalada, i mira que m'hagués fet il·lusió...

  • Esquiar
Precisament demà anem a la muntanya d'Ounasvaara a agafar-me la taula d'snowboard i fer la que serà segurament, la nostra última esquiada de l'any.