dimarts, 15 d’abril del 2008

Mon vélo

Fins els collonets.

M'ha passat de tot.

Que no freni bé · Que no em funcioni el timbre · Perdre la clau · Perdre la copia · Carregar-me el candau fixat de la bici · Comprar un nou candau · Perdre el candau · Trobar la clau enfonsada en una capa del meu bolso · Recordem: candau fixat trencat · Comprar un altre · Que se'm congeli el candau i no pugui obrir la bici ni posant una bossa amb aigua calenta · Trobar al cap d'una setmana el punyeter candau pel carrer · Recentment: 2 dies aguantant que se'm surti la p*@^!$ cadena unes 200 vegades!! Com es pot afluixar una cadena??

Avui m'he cagat en la mare que la va parir! Però al menys ja me l'han arreglada i se suposa que ja no em tocarà tan els collonets. No em poden passar més desgràcies.




1 comentari:

... ha dit...

No se per cridar el mal temps, però se´t pot punxar una roda, trencar una suspensió, partir el quadre, blocar-se els canvis (si en té)... una bici sembla un artefacte senzill, però pot petar per 1543 llocs diferents. Aleshores ens n'adonem de la grandiositat d'aquest vehicle...
Salut!