dimecres, 18 d’abril del 2007

Bis dann!!

Foto: Spanish-Deutsch Farra


Aquest matí he anat a despedir a la Birte i a les altres 5 alemanyes a l'aeroport de Bcn. Ha sigut el final d'una setmana ben intensa. No dubtaria en tornar-ho a repetir, m'ha encantat i això que m'he sentit un pel mami :D

Mai en ma vida m'he aixecat 2h abans per preparar-me l'esmorzar i jalar-me'l abans d'anar-me'n a la uni o a treballar i ara que tenia a la convidada ho he fet i no m'ha costat tant com em pensava! La veritat es que ara ja no serà el mateix... com que no tindré cap responsabilititat segur que em faré la remolona al llit i vinga a còrrer després... aix, soc un cas!

Ara em queden cosetes pendents i hauré de donar-li canya:

  • Treballs de classe
  • Convalidacions de la UdG (¬¬ porto mig any amb el tema i encara ho porto penjant)
  • Apunts que em falten
  • Estudiar
  • Carnet de conduir (l'etern malson juas juas juas!)