dimarts, 23 d’abril del 2013

Ja sento olor a Sant Jordi

I aquí, encara que ben poca gent deu saber sobre el dia de Sant Jordi s'han aficionat a la moda del dia del llibre i demà no faltarà la visita de rigor a les diferentes llibreríes del centre de Hèlsinki per caçar un bon llibre.

Per aquest any ja ho tinc decidit. El que passa es que ho vaig descobrir massa tard i el llibre que vull és missió impossible de trobar aquí si no és comprant-lo per internet així que imagino que el meu llibre de Sant Jordi arribarà més tard... 

Calentant motors per la trentena
Amb il.lusió! :)

Però no hi ha problema. De fet segueixo atrapada entre llibres encara per llegir. El problema el va crear l'últim de Grey, se'm va fer una bola difícil d'empassar, se'm feia empalagós, avorrit, feixuc... i em va agafar una època de desanhelo lecturil que va durar un parell de mesos. Però ja ho veieu, un cop tret el mort la llista no ha baixat gaire i a sobre em vaig comprant d'altres en fase compulsiva i, per més inri i collons al asunto, en suec, per això d'automotivar-me... quan algun dia pugui passar de la primera pàgina... 

Ara mateix, res d'idiomes estrangers, en català i amb la calma. 
Llegint l'últim de la trilogia de Nova Zelanda de la Sarah Lark i amb pensaments de si comprar la seva trilogia de Jamaica. Algú de vosaltres ha llegit o té intencions de llegir res l'aquesta autora?
Quins seràn les vostres el.lecions?? 



Un petonet i molt bon Sant Jordi tingueu!

10 comentaris:

Anna ha dit...

A mi l'últim de Grey també m'està costant horros però ja que l'he començat doncs l'hauria d'acabar. Dic "hauria" perquè la bola va creixent i creixent ...
Com a primeres posicions a la llista dels "must read" tinc els nous de Marc Levy.

Enkeli ha dit...

Anna, jo al final em saltava pàgines, anava directa als diàlegs i fins i tot diria que em vaig arribar a passar algun capítol...
Marc Levy...? Em sona... miraré què escriu ;)

Inés ha dit...

Marc Levy és genial!! Estic amb Anna, a mí m'encisa!!!

Veig que t'has posat al dia amb el meu blog, hi he entrat i he vist 12 comentaris, quina il·lusió!

Si no has llegit La gatera te'l recomane, és d'una autora catalana, a mí em va encantar, el pots trobar resenyat al meu blog.

Gràcies pels teus comentaris, fan molta ilu.

Un besset, i a vore si et dura aquesta època, estic contenta de retrobar-te



Pd. Per cert el meu saló no te cap llibre, ara be, l'habitació petita (la del gat que diem nosaltres) està repleta, no sé que farem si ve un bebé, jajajaja!)

Gemma ha dit...

Aquest d'en Ramis no l'he llegit, la meva llista de pendents també és molt llaaaaargaaaaaaaa :)
Per sant Jordi va fer un dia preciós. Un any t'hauries d'agafar vacances i venir a passejar per Barcelona ;)

Enkeli ha dit...

Tens raó Gemma, hauria d'enmanegar-me-les d'alguna manera i baixar, que ja porto perdent-me uns quants Sant Jordis ja :(

Unknown ha dit...

Hola!!!! quiero viajar a Rovaniemi y me dieron tu contacto, te puedo escribir por mail? el mio es celiaortegacerrillo@gmail.com, gracias!!!!!

Enkeli ha dit...

Hola Celia,
Gracias por pasarte por aquí :)
La verdad es que no sé qué te puedo decir yo que no se haya dicho/visto por internet, por mi compi de Big in Finland o por mi blog.
Si te aún así te apetece saber más ya dirás!
Un abrazo!

Anònim ha dit...

Hola!! Sóc una estudiant de Catalunya de Magisteri d'Educació Infantil i m'agradaria obtenir una mica d'ajuda per poder realizar les práctiques a Finlandia. El requisit que ens demanen es que tingui secció espanyola. Saps si hi ha alguna escola o centre que preparin als nens de 5-6 o 6- 7 anys per entrar a l'escola?

Moltes gràcies! M'agrada moolt en teu espai!

Anònim ha dit...

Hola.
Nos ha interesado mucho tu blog, y queremos proponerte un intercambio de enlaces entre nuestras webs.
En nuestra web http://www.llamagratisacasa.es/ vamos a ubicar un espacio con una relación de enlaces a blogueros españoles que, como tú, escriben desde el extranjero. Puntualmente, difundiremos el enlace a alguno de tus posts desde nuestras plataformas sociales. Todo ello si no nos haces llegar ninguna objeción al respecto, claro está.
Para ello, agradeceríamos asimismo que incluyeras el enlace a nuestra web en tu blog. Creemos que los servicios que ofrecemos (llamadas internacionales a bajo coste desde España) puede interesar a la comunidad de lectores que te sigue.
Salutacions i enhorabona per la teua tasca en internet.

Paco Chalmés Garcia
Responsable de Comunicación de Llamagratisacasa.es
paco_chalmes@setquinze.com

Unknown ha dit...

According to Stanford Medical, It's in fact the ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh an average of 42 pounds lighter than us.

(And really, it is not related to genetics or some secret-exercise and EVERYTHING to do with "how" they eat.)

BTW, What I said is "HOW", and not "what"...

TAP on this link to find out if this brief questionnaire can help you decipher your true weight loss potential