dissabte, 8 d’octubre del 2011

Plou i fa sol, les bruixes es pentinen...

Crec que ara mateix dec tenir un senyor arc de Sant Martí ben a sobre :)
Em fascinen els núvols d'aquí, no sé si és perquè visc ben a prop de la natura i m'hi fixo més. Ho he dit en nombroses ocasions que aquí el temps és molt canviant, variable, ara plou, ara neva, ara surt el sol, però no em deixa de sorprendre que passin ambdues coses al mateix temps.


El soroll que se sent
és la barreja de pluja i vent
un dia ideal per fer el ronso a caseta

5 comentaris:

Anna ha dit...

Quin mal als ulls! Bruixes! jejeje Ui, veig que m'he perdut moltes entrades, vaig a posar-me al dia! :)

Enkeli ha dit...

Això em passa per viatjar tant a Brugges xD

Gemma ha dit...

Ei, veig que tornes a estar en actiu, que xulo! :)
Uau, ja he vist el canvi de look, noia quina tallada!
Aquí no hi ha manera de que plogui... ni bolets ni res de res, aquest any passarem de l'estiu a l'esquí en dos dies :(

La llúdriga ha dit...

quina enveja... ara mateix és 10 d'octubre i a la meva oficina estem a ... vaig a mirar-ho.

29.0ºC

Enkeli ha dit...

Gemma, sí feia temps que volia un canvi radical i mai em decidia a fer el pas.Tu també deu ni do! :)
Ostres en seriu que us fa tanta calor?

Lutra, a 29 graus???? Home jo de temperatura no em queixo,el que em fa més pena es que cada dia 6min més de foscor que el dia anterior i potser d'un dia a l'altre no es nota tant però d'un cap de setmana a l'altre sí que es nota i molt! :(