dimarts, 6 de setembre del 2011

Modernillus

No sé si jo estaré desfasada però l'altre dia a l'hora de comprar un parell de tovalloles a la nova secció que han obert a Hèlsinki sobre roba per a la llar d'H&M vaig trobar una manera molt particular d'agafar els productes que un desitja comprar.
El cas es que entres a la secció i et trobes en que no hi ha roba i la que hi ha està penjada de tal manera com si tota la tenda fos un aparador. Llavors et trobes a banda i banda les parets plenes d'uns enginyosos imans que són precisament els productes que la tenda ven amb informació en detall sobre el producte, preu, mida i components del producte en qüestió. Original, oi?

Un cop divisat allò que vols comprar pots mirar de trobar-ho penjat per la tenda per estar segur de si és de la qualitat, color esperat o no. Quan estàs decidit, o bé enganxes en aquesta mena de "bossa de la compra metàl.lica" els imans dels productes que vols comprar o bé els portes en plan cromo fins a la caixa. Tot plegat, un altre bon invent dels suecs per estalviar, aquesta vegada en espai i en personal. Serà la nova manera de vendre productes a les tendes?

Aquests suecs se la saben llarga, no trobeu?

4 comentaris:

Beth ha dit...

Roba per la llar en el H&M? QUINA ENVEJA!!!! Jo tambe vull!!!

Enkeli ha dit...

Sí! A més super barat!! està molt bé tot i que potser té més cosa el "Zara Home" :)

Anna ha dit...

Ostres, és una manera de no anar carregat com una mula tot i que no sé jo ...

Enkeli ha dit...

Home, carregat un cop passes per la caixa si que ho vas.. d'altra banda és força còmode però no sé jo si estaria disposada a que ho fessin també amb la roba... :\