divendres, 25 de juny del 2010

Feliç revetlla de Sant Joan

Coca de Sant Joan de crema
i maduixes


Aquí anem amb un dia de retràs, el Sant Joan es celebra el 25 de Juny i el 24 per la nit es celebra la revetlla. Com que aquest any tenim visites familiars, que menys que intentar de fer la tan esperada coca de Sant Joan de crema. Pensava que em sortiria un nyap, no del tot, potser em vaig passar una mica amb el llevat de forner (tenia massa gust com de pa). Com que no m'apassionen gaire les fruites confitades i els pinyons em donen igual, la he fet una mica a la meva manera i li he posat maduixes.
Per ser la primera què voleu que us digui, a la vista ha entrat a la primera i a la panxa ja ni us dic... Apa, salut i molt bon Sant Joan a tothom!

Mmm què bé que ja sigui estiu!

1 comentari:

Beth ha dit...

Molt bona pinta, si senyora!