dissabte, 10 d’abril del 2010

Perfect journey


A casa ja ha arribat la Primavera
Ruoho ja Tipu (herbetes i pollets)
Simbol finès de la Pasqua


Entre pitus i flautes m'ha passat el mes de Març volant i el d'Abril va de camí.
Com sempre, tot i passar-me vora 3 setmanes de vacances a Barcelona em vaig deixar a gent per saludar :( i es que a tot arreu és impossible arribar. Vaig passar per Castelló i València, i durant els últims díes a Barcelona vaig conéixer a l'Anna, i a la Gemma (assistint a una classe de cuina de la Mireia Carbó). No em puc queixar, vaig anar allà on volia anar, vaig menjar tot el que vaig voler (inclosa Calçotada i tornar a dinar -el mateix menú tal qual com ho feia de petita- a Cal Frare). En definitiva, m'he sentit i em sento molt afortunada.

4 comentaris:

Anna ha dit...

Maca!! Ja m'estaves preocupant eh? Esperava una actualització de les teves i res, no apareixia :P

M'encanta la foto, molt relaxing! ^^

P.D: Què és això de llegir la Cuore?? jajaja

Gemma ha dit...

Ei, benvinguda d enou a la blogosfera! I m'alegro que a Finlàndia també hagi arribat el bon temps... que ja tocava!
La foto és genial ;)

merike ha dit...

Tipu, no tupi;) Bon cap de setmana!

Enkeli ha dit...

Anna,
Es que viatjar sola és molt avorrit i és un dels moments perfectes per llegir xorro-revistes i petar-se de riure sola. A més, es que està tiradíssima de preu! :P

Gemma,
Gràcies ^^!

Merike,
jajaja Ups!