dijous, 28 de gener del 2010

Previsors o exagerats?

Acabo de rebre un e-mail per passar un cap de setmana amb uns amics en una cabanya de bosc que hi ha en una illa. Només amb la sola idea ja em pinta bé... El preu fins i tot em sorprén: només 15€/persona i hi entra l'allotjament, la barca que utilitzarem per arribar a l'illa, la reserva de la sauna... no cal netejar (com estipulen en moltes cabanyes) si més no recollir i intentar no embrutar gaire, només ens caldrà portar els sacs de dormir, el menjar i les begudes... el cas es que jo ja m'estava il.lusionant quan la reserva que he de confirmar ara és pel cap de setmana del 12 al 13 de Juny!! Em semblen molt bones dates però cal fer-me esperar 5 mesos?? lamaredeltano!

No sabeu les ganes de sol que tinc, ara entenc el per què del sol i platja!!
tot i que jo amb sol, cabanya i llac em conformo!


Pss! Ja m'han publicat l'onzena entrada a Catalans pel món! (super enderrerida! mea culpa!)


5 comentaris:

Gemma ha dit...

M'encanta el post dels Catalans al món, és gastronòmic total ;)
Quina pena menjar-se la caseta amb galetes de gingebre... jo tampoc podira, je je je...

Beth ha dit...

Ostras, encara queda... :(

Montse ha dit...

A mi també m´agrada el post dels Catalans al món. Molt interessant, com sempre!!!

Enkeli ha dit...

Gemma gràcies!! ^^ Un dia d'aquests li faré una foto a la caseta... encara tinc dubtes si ens la menjare...

Beth, sí noia, a mi se'm fa raro fer plans a tan llaaaaaarg termini...

Montse, moltes gràcies!! ; )
La veritat es que hauria d'escriure més sovint... però de vegades em falten idees...

Jose ha dit...

Qué et falten idees? A TÚ? La dona aventurera? Vinga...Si hauries de fer algún programa d'aventura, excursions, descobrir algún lloc verge,....
El post de Catalans.. com sempre, brillant.
Ja saps... o reserves i que no passi rés o a oblidar-se de la cabanya.