dijous, 26 de novembre del 2009

Estrellada d'última hora

Farà unes dues hores que he arribat a casa.
He obert el correu, uns quants e-mails i un d'important a la bústia d'entrada.
M'han cancel.lat un viatge que anava a guiar a Lapònia la setmana que ve.
Reacció? xof! un buit inmens, resignació i impotència.
Odio les entrades negatives.
Després de pensar i pensar... de borrar i intentar amagar la desil·lusió i el consecutiu cabreig ... vaig a veure si Julie&Julia m'animen la nit que segons l'argument sembla bona i se m'obliden les penes.

Molt bona nit a tothom!

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Segur que Julie&Julia t'agrada, amb lo mami cuinetes que ets!
I lo del viatge, suposo que si no hi ha neu, Laponia is not nice enough :(

Deman ha dit...

i què? Com va anar????

Anna ha dit...

Va, segur que en surt algun altre i tornes a estar feliç ;)

Enkeli ha dit...

No sé jo, i a sobre ara els dimecres no tenim nous capítols d'Arròs covat. Ni infidels ni arròs covat arrrggg!!

Xantal ha dit...

Bé, tu sempre donant-me ànims i ara tu així, res de res, ja sortirà una altra cosa, tu ho vals hi ho sap tothom. La pel·li me l'aconselles?

Enkeli ha dit...

Deman,
La peli, boníssima!! el principi una mica lent, però mica en mica va millorant.
Us la recomano!

Petons!