dilluns, 7 de setembre del 2009

Studying

Per fi, el proper dimecres, tindré l'últim examen de la carrera, el d'alemany.
Vaig tranquila perquè sé més o menys al que hauré d'enfrentar-me. Mai m'havia anat malament, fins que aquest Juny el vaig suspendre. Es clar, després de dos anys totalment out a Finlàndia, i tot i haver intentat (l'impossible) fer classes fino-alemanyes no va funcionar i ho vaig haver de deixar de costat. Segon va ser encara fàcil. Tercer i amb una professora diferent i que es deixa la pell a classe, obvi era que tingués feina per aprovar. Com deia en un post anterior, mentres m'alemanyitzo us deixo la sizena entrada de Catalans pel món.

5 comentaris:

Verónica ha dit...

Hey! No sabía que habias vuelto ni temporalmente a Barcelona! Así que un exámen más y de vuelta a tierras finlandesas ya indefinidamente no? Di que si, quizás ya has encontrado tu lugar en el mundo!

Montse ha dit...

Jo també estudio alemany!
Que tinguis molta sort a l´examen!

Anna ha dit...

Molta sort amb l'últim exàmen!!!

Gemma ha dit...

MOLTA SORT!!!!
L'últim examen de la carrera... quins records :)
Ànims!

Molly ha dit...

¡Hola! Hace ya algún tiempo dejaste un comentario en mi blog y aunque tarde, aquí estoy para responderte. En primer lugar muchísimas gracias por tus palabras porque si alguien es capaz de apreciar lo que escribo me doy por satisfecha. Ya tengo algunos capítulos nuevos sobre la vida de Naoko, a ver si, solucionando su vida, puede hacer ella lo mismo por la mía :D

Mucha suerte en tu examen y recuerdos a Lappi. Qué cosa más bonita :)