dijous, 11 de juny del 2009

A dress for my Graduation

Per fi, els pitjors examens ja han passat i ara toca un altre mal de cap: Aconseguir un vestit en condicions per la festa de la graduació.

Comprar roba m'encanta, estrenar-la encara més, anar de compres no tant. M'encantaria tocar un botonet i tenir l'armari ple de coses xules, de la meva talla i que em quedessin bé però no. Ni és el meu cas, no soc pas cap marquesa, ni és una realitat a fer possible. I ara amb el rollo aquest d'anar vestits ni que sigui de coktail, vinga a buscar com una boja i no trobo res que m'agradi i el que és més important, em quedi bé!

Com es pot anar arreglada sense que semblis la princeseta de Suècia?

De moment l'única cosa que he vist passable és això: (Però sincerament, no ho acabo de tenir clar)





Ja he anat al Naf Naf, Zara, Mango i a elCorte. Només se m'acudeix provar a l'Sfera, System Action o Promod però, sincerament i si no trobo res?? ho necessito per Dimecres! arrrgg
Any suggestions?

5 comentaris:

Gemma ha dit...

Sorry, en això no et puc ajudar gens... odio comprar roba i no tinc ni idea de quin lloc és millor :(
Però ens posaràs una foto teva amb el vestit que portaràs finalment??? :)

Anna ha dit...

Uf, jo tampoc et puc ajudar...el tema vestits per mi és...

Això si, jo també vull la foto final eh!!

Unknown ha dit...

Jo ahir vaig tornar a fer una volta pel corte, aprofitant que havia d'anar a buscar menjar pel gos (Sac de 15kg). Vaig veure el blau agafat al coll (n'hi havia força), em vaig enamorar d'un rosa de 150€ i després vaig veure el vestit que BUSCAVA (blanc, amb pedretes a l'escot de barca i al cinturó) al magnífic preu de 270€ ¬¬' Cawen tot, si es que només m'enamoro de coses cares!
Així que m'haure de decidir entre el marró o el blau...

Enkeli ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Enkeli ha dit...

Sara, res de vestit marró amb 3 enganxades, recordem-ho. Ademés, estic emprenyadíssime amb els de ECI, no torno ni borratxa! grgrg