dijous, 9 d’abril del 2009

Mi no entender


Per casulitats de la vida, xafardejant per la xarxa, m'he topat amb aquest programa.
Allò que dius... no tens feina oi, reina?
I... Cagonlamarsalada! m'ha sortit un nen que no s'hi assembla a res a nosaltres!! Ja em direu que té de cubanito el menda i què tinc jo de cabells rissats??¿¿? jojojojo

A mi els tests no em surten, directament, un exemple:
En quin país d'Europa viuríes? Resultat: A Fora d'Europa, en llunyanes galàxies... hauria de preocupar-me?...

4 comentaris:

La llúdriga ha dit...

Ufff... que xungu...

Si jo fos el "pare", em preocuparia que el nano hagi sortit tan cubanito... El dia demà m'asseguraria que al pis no hi caldria pujar bombones de butà...

Enkeli ha dit...

Molt xungu, Lutra! Ademés, ha sortit amb "caradelimoung" jajajaja
Mi niño cubanito no pot ser!! jajaja
Provaré de probar-ho amb altres fotos, aviam que surt de l'invent!

Emma ha dit...

Ostres que divertit, ho he provat i surten uns nens, mare meva!!!

Xose Manueh ha dit...

Ups.... que mono, no?? jaja.

Pero eso que es?? Ahora en serio, tú crees que pusiste bien las fotos y los nombres?
Pensando en pasar de ser dos a tres?? Qué bien..!!! A ver cuando me haces "tito".