dimecres, 4 de febrer del 2009

In need of a masseur

El passat Diumenge després de la feina vaig decidir donar-me el gustàs d'anar a provar la piscina del Santa Sport (sí, on el mateix Pare Noel va a fer classes de fitness). Doncs normalment en arribat, després de la dutxa de rigor, em poso a fer llargs durant una mitja horeta, sessió de jacuzzi i de cap a la sauna. Aquesta vegada no va ser així. De seguida vaig agafar fred i me'n vaig anar directa al jacuzzi i a sota de la font, s'hi estava tan bé... sauna i cap a casa més arrugada que una pansa.

Doncs bé, maleït el punyeter dia en que una servidora va decidir fotre's estoneta sota la font, des de llavors tinc esquena i cervicals que no me les sento i cansada d'anar per la vida "cual terminator" he anat a la farmàcia a per un xute de Voltaren.

De moment les úniques aurores boreals que veig són les d'abans d'anar a dormir mirant de trobar la bona posició, lamarequevapariralxorretd'aigua!! aaaarggh!

Espero que fagi efecte ràpid ràpid que demà sigui com sigui la menda se'n va a esquiar...

2 comentaris:

Anna ha dit...

Anava a dir que com et cuides fins que he seguit llegint...uf!! Millora't eh! :)

P.D: Prenc nota d'això del post amb les millors frases...tot i que la majoría són pujadetes...xDDDD

Anònim ha dit...

I et queixes per poder anar en aquest lloc tan xulo!! jo tb vull un spa!!

vigila les cervicals nena.

Jo fa setmanes que quan giro el coll em fa: "cric" i tinc lumbago..

i ningu s'apunta a un spa a bcn, a mes q son molt cars..sniff