dijous, 19 de febrer del 2009

Economitzar el temps

Aquest és el meu altre problema. No aconsegueixo economitzar i/o utilitzar bé el temps.
Doncs avui que tinc dia lliure, m'he aixecat a les 9.30h arran d'una trucada de feina i ja no m'he pogut tornar a dormir. I he pensat, angeleta, aquesta és la teva, tens tooooooot el dia per fer el teu maleït projecte. I que us penseu que a aquestes hores he fet algo?

  • M'he posat a recollir l'habitació mentres em preparava un te, unes torrades amb oli, sal i orenga i un plàtan (ara m'ha donat per aquí)
  • M'he posat a mirar el correu i a xafardejar blogs (ufff això m'ocupa massa temps) mentres esmorzava.
  • He de pagar dues factures, la de telèfon i la d'internet. Ufff quin palàs...
  • Projecte, toc toc toc, projecte!!! Ufff, on està la meva motivació??
  • Ahir volia anar a nadar una mica, quan vaig arribar a la piscina municipal la caixa era tancada i com no soc clienta habitual, sinó més aviat bastant temporal... apa, a tornar a casa! Encara estic emprenyada per això... :(