dimecres, 10 de desembre del 2008

Connecting people even kittens

Per fi tinc internet com deu mana! Sense que se'm tallin les converses de video de l'Skype, el gmail o el MSN (sí, ho he provat tot!).
Passo de robar-li més el wireless al Sr. Mc Donalds o el dels veïns!!
Aquest any, em comunico de quan en quan amb el teleñeco número 2 de caseta, la Lappi.
És una gateta que varen recollir els meus pares durant aquest estiu, bé, el que se'n diu recollir... més aviat es va deixar caure per casa i amb la cara que ... que a tots ens trenca el cor, no ens vem poder resistir!
La veritat es que la trobo moltíssim a faltar, deu tenir uns 6 mesos i és tota una trapella però es fa estimar un munt i més siguent sent tan carinyosa com és. Amb molt de gust me l'hagués emportat a Finlàndia, però amb tota la parafarnalia d'avions i retrassos que vaig tenir.... qualsevol!

Els meus videos preferits: Video 1, Video 2, Video 3, Video 4

2 comentaris:

... ha dit...

Mira que anaves bé eh.. i de sobte ! PATAF! Siguent!.... en fi.. de deures copiaràs 100 vegades:

- Tot i dir siguent jo sé de sobres que es diu essent o sent.

:D

Unknown ha dit...

Amb lo que va costar trobar-li nom a la pobre!!