dijous, 9 d’octubre del 2008

Para ser conductor de primera... accelera, accelera...



Per les tardes faig pràctiques de cotxe, que ja tocava... i la setmana que ve m'examinoOoOo!!
I estic dels nervis, com aquesta caricatura de "Mujeres alteradas" de la famosa dibuixant i il·lustradora, Maitena.

Tinc moltes ganes, conduïr m'agrada i se'm passen les hores volant però estic cagada de por.
Intento pensar en la llibertat que el carnet em donarà, la independència que tindré... però d'altra banda no hi ha ni una sola nit en la qual no apareguin semàfors que es posen en AMBAR en els meus somnis i se me'n va la confiança per la porta gran. (Nota adicional del xicot: Vinga, que tu pots!)

2 comentaris:

Unknown ha dit...

angelitas!! x fin le metes caña al blog!! no res un saludo pa tu y pal markus y muxa suerte!! :D

Verónica ha dit...

Per supossat que pots!!!!! ... Que ja et quedes indefinidament (o temporalment) aquí?