dijous, 17 de juliol del 2008

3 en 1 = birria

Sempre he tingut la certesa de que els elemets de la cuina que fan miracles a preus regalats no duren ni un dia. En un país com aquest on hi han bazars xinos, sincerament, no pensava que em pugués passar.

Fa díes que somnio en fer-me un bon gazpacho però a casa no tenim batedora, ni trituradora i la única cosa que tenia a mà era la mescladora de la Suvi (aquest invent tan maco per fer punt de neu en menys d'un minut). Amb tantes ansies per fer-me un punyeter gaspatxu vaig fer l'intent. Com us podreu imaginar vaig acabar tota plena de trossets de tomaquet i no va haver-hi manera de fer-me la sopeta dels collons.

Ara que la Suvi s'ha mudat recentment ja no em queda ni la mescladora, amb lo qual no puc fer-me ni un trist tiramisú així que veient la gran oferta d'aquesta poderosa màquina 3 en 1 a 20€ m'hi vaig dirigir al centre comercial més proper de casa per comprar-lo.

Ja de bones a primeres la trituradora no funcionava, per primera vegada a la vida vaig llegir-me les instruccions! jeje (eren 2 pàgines i hi havia la sorprenent opció en castellà). Con mezclas pesadas, no utilice su batidora de mano durante más de 50 seg en periodos de 4 min, se sobrecalentará. No em va donar temps a fer-la funciona més enllà de 5 min. Quan vaig esbrinar com fer-la anar, mirant-la amb cara triumfadora va fer PLOF, vaig sentir una caloreta extranya a les mans i de seguida perfum a socarrimat, després va ser quan va venir el xisclet de la Polina i meu. Francament, em vaig acollonir al micro-segon d'haver mort la meva preciada merda de nova batedora.

Així que avui em disposo a tornar-la i a explica'ls-hi la meva batalleta (si es que algú parla anglès en aquest coi de barri) i tornar amb una de nova pregant que no em torni a passar el mateix.

Bon dia a tothom!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Nena, que et diu 50seg no 5 min! Així ja va fer plof! normal... Tu vas al centre comercial i els fas una escena amb mímica, de pal "nynynynynynnynynynyn....plof" Segur que així ho entenen!

Enkeli ha dit...

Sara, parlava sobre la batedora i no sobre la mescladora i ademés diria que ni van ser 5 min. Quan va arribar el Vlad (novio de la Po) vem tancar el llum i al premer el botó es veien les típiques llumetes blau d'electricitat. Imagina't si ho hagués tornat a probar!! Mama por!!

Encara no he anat... bufff hi ha tanta mandra...

Anna ha dit...

Doncs de moment a l'Agost volem a Londres, però de vacances :) Després ja es veurà...vaig mirant ofertes de feina però la veritat és que no n'hi ha masses.

Aiiiix!