dijous, 5 de juny del 2008

Helsinki beach



Qui ha dit que trobaré a faltar anar a la platgeta? La calor? El sol?
D'acord, no serà el mateix, l'aigua no està salada i està més freda, la sorra és més bé de pedretes, marronosa, però no crema.

Aquest matí he tardat en sortir de casa, però estava decidida a complir amb el meu propòsit.
Anar a la platja. He enviat un sms a la meva veïna italiana, i a les 15.30h amb un solano que pa que ens hem tirat Pris, Sara i jo a "Hietsu" (La platja més famosa de Helsinki, Hietaniemiranta).

Per què tothom que conec a Helsinki es diu Sara??
Ara com us ho explico? Per nacionalitats? Sara la italiana, Sara la polaca, un amic acaba de tenir una filla i com es diu? S-a-r-a! i la meva Sara de sempre, la del Erasmus a Rovaniemi, ea!
Collons amb les Saras!! Us heu congregat totes per conèixa'm?

2 comentaris:

Unknown ha dit...

pos aqui en rovaniemi tb hay playa :)
No se si sera tambien lo mismo ahi, aqui la gente va con ropa a la playa :s fineses... ¬¬

Un saludete! :D

Unknown ha dit...

Veus, lo bueno abunda. Canvies Sara catalana per Sara italiana :) Jo avui també he anat a la platja abans que plogués :)