dimecres, 4 de juny del 2008

Biking tour



Si ahir em vaig menjar Helsinki, avui m'he cruspit la carretera. Sí, sí, he agafat la bici i xino xano, com qui no vol la cosa, i he arribat des de la porta de casa (Kontula) al centre de la ciutat.
Des de via michelín marcava 17 km per víes ràpides. Jo diria que n'he fet uns 30, entre camins sense asfaltar i vies ciclables.

He tardat hora i pico en arribar, i es que he anat amb la calma fent fotos aquí i allà, perdent-me una miqueta... coi, anava sense mapa!! preguntant a la gent... però ja puc estar orgullosa de que finalment ho he aconseguit! Des de casa al centre, en bici!



Sembla que no hi hagi ningú al parc, però de fet, estaven tots els finesets tirats a la gespa com a llangardaixos en busca de la frescor de l'herba i la calor del sol.

Realment ha sigut una excursió xula, està tot tan verd, tan ben cuidat... tan perfecte per anar en bici per tot arreu... n'hauríem d'aprendre!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Ole ole ole! L'esperit ciclista de la Sara s'encomana :)
Carinyo, tu et perds portis mapa o no, el sentit de la orientació no és lo teu!

Enkeli ha dit...

Eeehh Induraina! Tse! estic falta de pràctica i punt! Potser tardo més, però arribar arribo! :P

Anònim ha dit...

ai tiaaa! quines ganes d'anar amb bici!! em recorda quan agafava la bici per pineda XD. Aqui a bcn o hospi ni de conya..¬¬'
ualaaa us fa sol i a la plageta!! aqui porta com 2 setmanes plovent dia si, dia no! i fa fresca!!! vamos q playa ni verla aun.

Ruth