dimecres, 28 de maig del 2008

May I beg your pardon

No tinc perdó de déu, ho sé! Aquesta menda s'ha tirat sense respirar més d'una setmaneta... he estat enfeinada, a part de fer el tonto pujant al terrat (això de perdre el temps fent el pallasso és una cosa que sempre m'ha agradat, de fet, des de ven petita... jeje) però es que era una cosa que havia de fer, pujar 10-12 m d'alçada amb la Sara.

A part d'això he estat, i de fet segueixo estant, enfeinada amb treballs de la uni que espero acabar avui mateix. Però aquí no s'acaba el meu estrés. Acabo d'arribar de Helsinki, on he fet la meva primera mudança, conegut la noia que deixa l'habitació, parlat amb l'agència per la qual treballaré tot l'estiu i, en fi, començar a adaptar-me al que serà la meva nova vida durant aquest estiu.


1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola!!
Sí, noia, quants dies sense saber res de tu. Ja ens explicaràs com et va la nova vida!!