dijous, 15 de maig del 2008

La meva neni a Rovaniemi

Em va costar convencer-la (poc amiga del fred), que acordessim dates exactes però finalment, es va dignar a aparéixer per Rovaniemi per veure'ns!


Per descomptat, la vaig portar a que sabés que és això del KESKIVIKKO TIVOLISSA



A fer una barbacoa en una típica cottage finesa


A montar en bici per anar a tot arreu, fins i tot per veure el Pare Noel
(finalment vas aguantar com una campiona!!)



A sortir de nit quan és de dia i arribar a casa de matinada sense que sigui fosc



Però malhauradament tot te un final i avui ens hem despedit.
Aquest matí ha marxat cap a Barcelona, per agafar 4 coses i acabar les seves vacances a
Rep. Dom i NY
Enteneu ara perquè li dic cul inquiet??


3 comentaris:

... ha dit...

Hòstia! La Maite!!!! Que fueeerte no?

Enkeli ha dit...

jojo És una molt bona amiga meva, ja la vaig presentar al principi del blog! :P

Per cert, quan marxeu a USA? Que poquet temps heu estat a Suècia llavors, no?

... ha dit...

sisi, la Maite! si ja sé qui és!!!!
Marxem al setembre i passarem encara unes setmanetes a Suecia. En total uns 9 mesos aprox... i tal i com diem nosaltres, Suècia seguirà al mateix lloc quan tornem de US, així que sempre hi podem tornar :P
Salut!