divendres, 7 de març del 2008

Esquiada a Yllas

M'encanten les decisions d'un moment per l'altre! Avui he fet bondat, he complert amb el meu llistat de coses pendents i després he pirat al Kauppayhtio (la nostra cafeteria preferida) a prendre una xocolata calenta amb els friends. A les 18.45h em truca el menda que està a casa per fer-me una sorpresa i que es troba solet, pillo la bici i en un plin arribo a casa. Si es que s'ha d'avisar, gairebé mai estic a casa! A les 20.20h pira. Puta mili dels collons!! grgr arriba de campament i no li donen ni un punyeter cap de setmana fins a finals de Març aaaaaaaaarg!

A les 22.30h em diu la Sara que el Fran (un altre espanyolet) diu de passar el dia a Yllas!! esquiant demà. Després de 3 anys sense tocar una taula d'snow ja era hora. En un pim pam s'ha decidit demà a esquiar i ademés em deixen taula d'snow i botes!! 40 € bus i forfait, dinar de bocates i a gaudir de la peaaaaaaaaaso de pista!!

Ara si em permeteu em despedeixo, piro de copichuelas al Onnela