diumenge, 6 de gener del 2008

Coses que van passar l'any passat...




Les últimes setmanes de l'any van ser un no parar, d'això a que no tingués temps d'escriure. Treballant molt, surtin força i dormint lo just. El meu Nadal, en poques paraules ha sigut bàsicament de treballar. De totes maneres tampoc m'ha semblat gaire dur, i no m'importaria repetir. Guiant a la gent per anar al zoo, vestir-me d'elfo i portar a la gent en moto de neu, mini-skiido, mönkjä, servir hot berry juice... anar cent mil vegades a veure el Santa, fer varies compres innecessàries...

Tot i així, aquest Nadal ha sigut raro, això de no tenir als teus al costat, no celebrar-ho igual... i treballant... i la gent del voltant depre perquè no suporten el Nadal... en fi, si es que cada any és el mateix! O fins els ous de tanto tinglao o avorrida de la feina...

Finalment, vaig començar l'any treslladant-me per fi a un lloc d'on no em mouran fins el Juliol (Al menys ja és algo! porto 4 mudances des que vaig ficar el peu a Finàndia!)