dimecres, 12 de setembre del 2007

Winter is coming...

Vale, sí, primer ve la tardor, però jo es que ja estic pensant en el meu gran viatge :)

Bueno, gran, gran, el que se'n diu gran no és. Senzillament és anar a Finlàndia i perdre'm durant un temps indeterminat en el món Erasmus i després passar com es pugui.


La veritat es que tinc moltes ganes. Porto 2 anys sabent-ho. Però tot hi així estic feta un mar de dubtes. I no és res més enllà que en una estació en concret. En l'hivern.

A mi l'hivern a Barcelona no m'agrada. directament, estic cansada de Barcelona. És veritat que aquest passat hivern no va fer gaire fred. Però l'hivern que m'espera aquest any... MANDA HUEVOS! Necessitaré uns sisu que no vegis!

I es que no em puc imaginar a mi mateixa estant tan tranquil.la passejant a -50ºC (si es que hi arriben aquest any a tal temperatura)

Llavors l'altre dia vaig començar a fer una llista de possibles activitats:

  • Patinatge sobre gel (per fi aprendré de veritat! quina ilu!!) sort que tindré un excel.lent profe particular :D
  • Practicar esquí nòrdic
  • Natació
  • Knitting and crotching (probably a lot xD fighting against boredom)
  • Aprendre finès a tope
  • Aprendre a fer castells de neu ¬¬ (Opció de Markus)
  • Pescar, si es que es pot pescar alguna cosa je,je, sobre gel ¬¬U (Opció totalment de Markus)
Pensar en aquest munt d'activitats em fan venir moltes ganes d'estar allà, que sigui hivern ja. Però no sé jo si a l'hora de la veritat...


Segurament, Démoné deu ser ja tota una experta en passar el temps dels crus hiverns d'Escandinàvia..., oi?