dimarts, 10 de juliol del 2007

Ruth's Bday in Costa del Maresme









Aixx... com dir-ho... NO -TINC-PARAULES!!
Aquest cap de setmana ha sigut es-pec-ta-cu-lar!!

En fi, intentaré resumir-ho el millor possible:
Divendres després de la feina vaig quedar amb la Ruth per anar a dinar a un japo, buuuf quin mono tenia!! Vem anar al restaurant Una mica de Japó del C. Muntaner. Em va encantar, vem jalar vento amb tot de cosetes: truita dolça, algues amb mongetes, arrós amb espècies nipones, esberginia, tempura, carn... etc i empanadilles japoneses que estaven...!!!
Al acabar, per païr bé, vem anar al Tokio-Ya, un reconegut supermercat nipó on ens van voler timar passant els meus manjus per mochis... cabrons!! Aquests si que els hi fotia jo balins pel cul!! grgrg (el de maduixa va ser innoblidable, per cert!)
Poc després vem pirar cap a Pineda de Mar, d'on és la Ruth, per celebrar el seu cumple a partir de mitjanit. Moment regal: Kafka a la platja i llibret de conversació japonesa (repe per 3 vegades
, merda! xD)

Dissabte de molta platgeta i relax. Portava temps amb ganes de conèixer el poble d'un dels meus llibres preferits, Un estiu amb l'Anna, i no recordo gaire però alguna cosa em deia que m'anava a agradar aquell poble que tant anomenaven al llibre. I no anava mal encaminada. Un poblet petit, de pescadors, amb el seu encant, ben conservat, platges i cales de somni... ara em donc conte de que realment no cal una Menorca o un Carib. Aquí a Catalunya, ho tenim TOT, sembla mentida passar-me gairebé 24 estius sense haber conegut encara el paradís que tenim. Només cal que passegis la mirada una estona per les fotos d'aquest dia.
Tot seguit vem marxar cap a casa a dinar i migdiadeta bona : ) Per la tarda vem pillar les bicis i a tirar milles de Pineda de Mar fins a Malgrat de Mar. (Al Maresme a partir de Mataró tots els poblets acaben amb de mar, com si la resta de pobles no tinguessin de mar ?¿ RA-RO!) Semblava que anessim de Guiri-Vila a Guirilàndia (amb lletres majúscules) contra més pobles anavem passant.
És una pena el mal que fa un turisme massiu poc controlat com el que tenim en aquesta zona, atiborrada d'hotels de poca monta aixecats a on abans hi havien hagut amplis conrreus... menys mal que en llocs com a Sant Pol no han deixat fotre-hi mà.
Per la nit, vem fer un tomb pel poble, la gent del poble a una banda i els guiris a un altre... d'això se li en diu integració, integration.

Diumenge ja va colmar les meves espectatives. Matí de guerra a Santa Susanna. En comptes de paintball vem jugar a touchball, - ok. Al principi tot era maco, nosaltres erem 9, ells 11, hi havia bon rotllo... no ens coneixíem... fins que va començar la guerra de veritat. Des d'un bon principi en teoria els balins feien punts NOMÉS a l'esquena i al pit, portavem unes dianes ben forrades que marcaríen poc després els punts. La penya es va començar a desfassar, ja no valia només l'esquena i el pit, ja era a mort, al coll, cap, mans, cames... llocs on per molt peto monstruós que portessim estaven desprovistos de protecció.
Un cabronàs del equip contrari em va veure en un moment de despiste i el cabró es va flipar tirant-me balins quan ja feia hores que era morta ¬¬ fill de p... 2 jocs més i vaig acabar 2 cartuxos i mig en ell xDD al final va ser una batalla campal de les bones, anavem a per totes xDD! El meu equip, els blaus varem guanyar!! Com a premi, el nostre picnic dels guapos. El novio de la cosina de la Ruth és un fora de serie, es va emportar la nevera sensera i part del super xDD i per finalitzar el peazo cap de setmana, un altre cop vem anar a les magnífiques platgetes de Sant Pol de Mar, que em tenen robat el cor!!

Gràcies per tot Ruth!! T'has currat moltíssim el cap de setmana i el teu cumple neni!!
PER MOLTS ANYS MÉS CELEBRANT-HO JUNTES!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Res nena! gràcies per estar amb mi i animar-me. Ja que algun q altre contratemps i algun que altre missatge d'un indessitjat, em va ennuvolar...
Torna quan vulguis! jeje

Ruti