dijous, 31 de maig del 2007

Let's go to the Out Lets baby!!

Fa relativament poquet que he descobert el que són les outlets, és el meu somni fet realitat, comprar a marques que a mi m'agraden articles que estan tirats de preu. El cas es que fisgoneixant per internet vaig trobar un OUTLET de MANGO online!! I... fins ara encara no m'he decidit a atacar però veient que ja he cobrat i que el meu armari necessita un bon canvi... que coi!!! al ataqueeeeeer!!

Que en penseu d'aquesta samarreta??? i per 5€!!

La putada ve en les condicions de devolució:

Si un cop rebuda la compra no en quedes satisfet, podràs tornar-la en un termini de set (7) dies a comptar des de la data en què la rebis sempre que la peça no s’hagi fet servir, no s’hagi rentat i no estigui malmesa. No s’admeten devolucions a les botigues físiques MNG/MANGO ni als outlets físics MNG/MANGO. El canvi o devolució podrà realitzar-se només per correu postal o missatgeria. Les devolucions hauran de fer-se en l’embalatge original i amb el formulari de devolució degudament emplenat.
Les despeses d’enviament dels productes que es desitgin canviar o retornar per correu o missatger aniran a càrrec del client; MANGO-On Line S.A. no acceptarà en cap cas devolucions enviades a ports deguts.

Toma ya! Bé, al menys t'ho deixen ben clar... més val que t'agradi... jejeje

Sempre quedaran doncs, les Outlets fixes!