dilluns, 14 de maig del 2007

Berlin

Berlin 10.Mai : Vientos huracanados de hasta 115km/h.
Mi flequillo lo dice
T-O-D-O

HalloOoOoO!!!

Últimament no he tingut temps de mirar gaire els emails ni estar gaire pel blog. Des que he arribat a Deutschland no he parat i...

ICH MAG ES!!!

Birte em tracta com una reina, i jo encantada, connectem a tope :P
Demà marxo a Praga (Prag- Praha) i tinc unes ganessss.... je je je i llavors ja em despedeixo de Dresden per anar direcció Hannover i poc després Hamburg ^ ^

Els dies se'm passen volant però també tinc ganes d'anar a casa per compartir les experiències amb el menda.

Estic fent un munt de fotos així que en quan pugui les posaré al Flickr!!

VIELE KÜSSE FÜR ALLES!!!

BIS NACHSTE SONNTAG!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Guapi! Espero que et tornares aviat...i aviam si puc veure les fotos tambe (de castells i tot aixo, clar ;D)! Ens veiem, petonets!

-Markus

Anònim ha dit...

Mas fotos mas fotos :D

Que con un poquete de suerte voy para alla pronto!

Un bessss!